Ogłoszenia Finanse, księgowość, prawo


Lokalizacja
Cena
-
Asystent w Dziale Finansowym – praca zdalna.
Asystent w Dziale Finansowym – praca zdalna.

Nasz klient to stabilne, ogólnopolskie przedsiębiorstwo. Zakres działalności pracodawcy obejmuje usługi logistyki magazynowej, dystrybucję krajową i międzynarodową oraz spedycje krajową i międzynarodową, spedycję morską, lotniczą i kolejową. Firma zatrudnia obecnie 900 pracowników w Polsce, a sieć składa się z wielu oddziałów, agencji celnych i magazynów logistycznych. Jeśli szukasz stabilnego zatrudnienia u solidnego pracodawcy oraz cenisz sobie komfort pracy zdalnej to być może Ciebie właśnie szukamy. Dla tego klienta poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Asystent w Dziale Finansowym – praca zdalna. Podstawowe obowiązki: • Windykacja telefoniczna (dzwonienie do klientów i przypominanie o płatnościach) • aktualizacje baz danych klientów w kwestii danych kontaktowych, • inne zadania wspierające pracę działu zlecone przez przełożonego. Wymagania: • wykształcenie min średnie, • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • umiejętność obsługi komputera, znajomość programów - MS Office – Word, MS Office – Excel, • odpowiedzialność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, • umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole, • skrupulatność i zaangażowanie w wykonywana pracę. Oferujemy: • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu, • pracę zdalną, • pracę w stabilnym przedsiębiorstwie i możliwość rozwoju zawodowego. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca@obpon.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl

Dodano 2021.01.28 09:27

0 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Asystent w Dziale Kadrowym – praca zdalna.
Asystent w Dziale Kadrowym – praca zdalna.

Dla tego klienta poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Asystent w Dziale Kadrowym – praca zdalna. Podstawowe obowiązki: • zbieranie informacji z rynku – tworzenie wskaźników wynagrodzeń na poszczególnych stanowiskach w konkretnych regionach, • research kandydatów do pracy, • inne zadania wspierające pracę działu, zlecone przez przełożonego. Wymagania: • wykształcenie min średnie, • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • umiejętność obsługi komputera, znajomość programów - MS Office – Word, MS Office – Excel, • odpowiedzialność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, • umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole, • skrupulatność i zaangażowanie w wykonywana pracę. Oferujemy: • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu, • pracę zdalną, • pracę w stabilnym przedsiębiorstwie i możliwość rozwoju zawodowego. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca@obpon.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl Jesteśmy firmą z 20 – letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas – wyślij swoje CV.Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym www.praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.

Dodano 2021.01.28 08:37

0 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Malarz konstrukcji stalowych
Malarz konstrukcji stalowych

Opis stanowiska: malowanie konstrukcji stalowych Wymagania: wykształcenie zawodowe lub średnie mile widziane doświadczenie zawodowe lub chęć do nauki zawodu (firma gwarantuje przyuczenie do zawodu) Szczegóły oferty i formularz aplikacyjny : https://recrute.pl/praca/id/25089

Dodano 2020.03.03 11:53

0 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Specjalista/-ka ds. płac
Specjalista/-ka ds. płac

Agencja Zatrudnienia LUST HR-Service (nr certyfikatu 13271) zajmuje się rekrutacją i selekcją pracowników na terenie Unii Europejskiej i Szwajcarii. Aktualnie poszukuje dla swojego Klienta z branży IT pracowników na stanowisko: Specjalista/-ka ds. płac Miejsce wykonywania pracy: Budapeszt, Węgry Obowiązki: • naliczanie wynagrodzeń na podstawie przepracowanych godzin, uwzględniając nadgodziny/ premie/ zwolnienia lekarskie, • przygotowywanie i wykonywanie zleceń płatniczych oraz dbanie o terminowość wypłat poprzez ścisłą współpracę z innymi działami, • tworzenie raportów płacowych, • rozwiązywanie problemów oraz udzielanie odpowiedzi w kwestiach, dotyczących wynagrodzeń. Wymagania: • język polski i angielski na poziomie biznesowym, • chęć relokacji do Budapesztu, • wykształcenie kierunkowe, tj: stopień magistra z zarządzania zasobami ludzkimi/ ekonomii/ finansów/ psychologii lub certyfikat, potwierdzający ukończenie kursu jako specjalista ds. płac, • mile widziana znajomość programów: Workday, Peoplesoft, SAP itp., • minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, • umiejętność tworzenia list płac, naliczania wynagrodzeń, • znajomość wymogów podatkowych i płacowych, • dyspozycyjność, • bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Power Point). Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie, • pracę dla Firmy o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym, • pomoc przy relokacji, • doszkalające kursy językowe, • pracę w międzynarodowym środowisku, • stabilne warunki zatrudnienia, • liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, • pakiet benefitów, • karta multisport, bony do kawiarni, • przejrzystą ścieżka kariery. Aplikacje w języku polskim prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@lusthr.pl w tytule maila prosimy wpisać: Specjalista/ - ka ds. płac 535 025 804 535 025 856 Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach do LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie Pl. Jana Kilińskiego 2, zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją przez LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia oraz na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135). Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania. Zostałem/-am poinformowany/-a, że administratorem moich danych osobowych jest LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie, Pl. Jana Kilińskiego 2. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z LUST HR – Service Agencja Zatrudnienia w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi.” razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesyłać na adres: biuro@lusthr.pl

Dodano 2020.01.23 09:55

35 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Specjalista/-ka ds. HR
Specjalista/-ka ds. HR

Agencja Zatrudnienia LUST HR-Service (nr certyfikatu 13271) zajmuje się rekrutacją i selekcją pracowników na terenie Unii Europejskiej i Szwajcarii. Aktualnie poszukuje dla swojego Klienta z branży IT pracowników na stanowisko: Specjalista/-ka ds. HR Miejsce wykonywania pracy: Budapeszt, Węgry Obowiązki: • planowanie budżetu pracowniczego i zarządzanie nim, • publikowanie ogłoszeń o pracę, • przeprowadzanie procesów selekcji i rekrutacji pracowników, • przechowywanie i kontrola danych osób zatrudnionych, • tworzenie raportów płac, • obliczanie wysokości wynagrodzeń, przetwarzanie danych, dotyczących zwrotów kosztów dla pracowników, • kontrola bieżących kwestii zatrudnionych, np. badania okresowe, zapomogi, odprawy, • przeprowadzanie ocen okresowych pracowników. Wymagania: • język polski i angielski na poziomie biznesowym, • chęć relokacji do Budapesztu, • wykształcenie kierunkowe, • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne: zarówno w mowie, jak i w piśmie, • umiejętność prowadzenia dokumentacji pracowniczej, • mile widziana znajomość programu SAP i innych programów używanych w działach HR. • skrupulatność, terminowość, • bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Power Point). Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie, • pracę dla Firmy o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym, • pomoc przy relokacji, • doszkalające kursy językowe, • pracę w międzynarodowym środowisku, • stabilne warunki zatrudnienia, • liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, • pakiet benefitów • karta multisport, bony do kawiarni, • przejrzystą ścieżka kariery. Aplikacje w języku polskim prosimy przesyłać na adres mailowy: rekrutacja@lusthr.pl w tytule maila proszę wpisać: Specjalista/ - ka ds. HR 535 025 804 535 025 856 Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach do LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie Pl. Jana Kilińskiego 2, zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją przez LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia oraz na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135). Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania. Zostałem/-am poinformowany/-a, że administratorem moich danych osobowych jest LUST HR-Service Agencja Zatrudnienia z siedzibą w Rzeszowie, Pl. Jana Kilińskiego 2. Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z LUST HR – Service Agencja Zatrudnienia w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi.” razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięcie ich. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesyłać na adres: biuro@lusthr.pl

Dodano 2020.01.22 12:51

35 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Praca dodatkowa
Praca dodatkowa

Oferuję pracę dodatkową - zdalną mój adres mailowy to pozyczki1992@wp.pl

Dodano 2020.01.18 07:40

5000 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Pomoc Frankowiczom - Kancelaria Zatrudnimy Handlowców
Pomoc Frankowiczom - Kancelaria Zatrudnimy Ha...

Kancelaria Prawna specjalizująca się w dochodzeniu roszczeń odszkodowawczych dla osób poszkodowanych przez BANKI poszukuje PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH. Poprzez PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH pragniemy dotrzeć do KREDYTOBIORCÓW WALUTOWYCH (CHF, USD, EUR) w tym do ogromnego grona FRANKOWICZÓW zarówno tych którzy spłacają te KREDYTY, jak i tych którzy już je spłacili. Jesteśmy KANCELARIĄ, która pomaga osobom poszkodowanym m.in. przez BANKI, UBEZPIECZYCIELI i INSTYTUCJE FINANSOWE. www.pomoc-dla-poszkodowanych.pl Bardzo dużo UMÓW KREDYTOWYCH WALUTOWYCH posiada klauzule ABUZYWNE czyli NIEDOZWOLONE, ZAKAZANE, NIEZGODNE Z PRZEPISAMI PRAWA. Nasza Kancelaria BEZPŁATNIE ANALIZUJE umowy KREDYTOWE i stwierdza czy są tam KLAUZULE ABUZYWNE. Jeżeli w UMOWIE KREDYTOWEJ są ZAPISY ABUZYWNE, poinformujemy KREDYTOBIORCĘ: - o kwocie nadpłaconych pieniędzy, które bank musi zwrócić KREDYTOBIORCY - o kwocie o jaką zmniejszy się kapitał kredytu do spłaty (a może zmniejszyć się nawet o około 50 %) - o wysokości nowej raty kredytowej (która w przybliżeniu powinna wrócić do poziomu z dnia wzięcia kredytu) Jeżeli KREDYTOBIORCA zdecyduje się na pomoc naszej KANCELARII, to po podpisaniu stosownych pełnomocnictw zajmiemy się dochodzeniem w/w roszczeń, łącznie z reprezentowaniem KREDYTOBIORCY w ewentualnym sporze przed SĄDEM. Szukamy PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH, potrafiących dotrzeć do KREDYTOBIORCÓW WALUTOWYCH. Od kandydata na PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO wymagamy przede wszystkim UCZCIWOŚCI, a ponadto powinien charakteryzować się: - operatywnością, - kreatywnością, - przebojowością - skutecznością ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY. 794 404 234

Dodano 2019.07.13 06:30

0 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Udzielamy pozyczek i finansowania od 4000 do 450.000.000 PLN
Udzielamy pozyczek i finansowania od 4000 do ...

Czesc Panie i Pani; Francuski szczególnosci; belgijski; Szwajcaria, lub Polska Jesli potrzebujesz pozyczek miedzy osobami fizycznymi, aby poradzic sobie z trudnosciami finansowymi, jestesmy grupa ekspertów finansowych, którzy moga ci udzielic pozyczki w kwocie, której potrzebujesz, i splacic ja z odsetkami w niskiej stawce 2,8% w warunkach, które ulatwia ci zycie. Wiec jesli nie masz laski banków, gdzie lepiej masz projekt i potrzebujesz finansowania, zly kredyt, w którym potrzebujesz pieniedzy, aby zaplacic rachunki, potrzebujesz pozyczki, nie wahaj sie skontaktowac z nami, aby wiedziec wiecej o naszych warunkach. W celu uzyskania innych informacji prosimy skontaktowac sie z nami przez e-mail: capital.finannce@gmail.com

Dodano 2018.09.03 12:25

5 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Współpraca agencyjna dla pośredników kredytowych
Współpraca agencyjna dla pośredników kredytowych

CITIHAUS oferuje współpracę agencyjną dla pośredników kredytowych 
Na terenie całej Polski poszukujemy: 
- aktywnych sprzedawców produktów finansowych, - pośredników i doradców kredytowych oraz hipotecznych, - doradców finansowych, inwestycyjnych i biznesowych, - pośredników nieruchomości, - innych podmiotów z branży finansowej Produkty, które oferujemy to: - pożyczki na oddłużenie nieruchomości, - finansowanie spłaty hipotek, - oddłużanie osób fizycznych - wstrzymanie egzekucji i licytacji komorniczych - wyceny i opinie nieruchomości 
Prosimy o kontakt: 571-360-354 E-mail: ewelina.swietek@citihaus.pl www.citihaus.pl

Dodano 2018.03.29 15:35

1 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Doradca ds. Sprzedaży Produktów Bankowych w ING Express w Toruniu
Doradca ds. Sprzedaży Produktów Bankowych w I...

Businessface Sp. z o.o. to zespół ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w sektorze usług pośrednictwa finansowego. Współpracując z ING Bank Śląski S.A poszukujemy kandydatów na stanowisko : Doradca ds. Sprzedaży Produktów Bankowych w Punkcie ING Express Poszukujemy osób energicznych, kreatywnych, łatwo nawiązujących kontakty ! Jeśli: • Lubisz rozmawiać z ludźmi, • Podchodzisz z pasją do pracy z Klientem, • Dobrze czujesz się w pracy w zespole, • Ważne jest dla Ciebie przyjazne i kreatywne środowisko, • Zależy Ci na elastycznych godzinach pracy • Posiadasz minimum średnie wykształcenie Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub prezentacji produktów :) Dołącz do Naszego Zespołu! Z nami poczujesz doskonałą atmosferę wśród ludzi pełnych zapału i poczucia humoru Oferujemy: • Zatrudnienie na umowę o pracę w firmie, która stale i dynamicznie się rozwija, • Wsparcie startu w nowej pracy oraz pakiet szkoleń wdrożeniowych i specjalistycznych, • Wynagrodzenie na które Ty masz wpływ (podstawa + premia), • Kartę Benefit Multisport; • Awans zawodowy w ramach wewnętrznej ścieżki kariery; • Elastyczny czas pracy; Nawet jeśli uważasz, że nie spełniasz wszystkich powyższych warunków – i tak spróbuj Otrzymasz szkolenie i wsparcie! Kandydatów zainteresowanych ofertą pracy prosimy o skopiowanie poniższego linka do nowego okna przeglądarki i zaaplikowanie poprzez poniższy formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f8dc958804e34eb3ac872414679c6313 Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). „Wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanych dokumentów związanych z rekrutacją w bazie kandydatów przez Businessface Sp. Z o.o. co pozwoli wziąć mi udział w kolejnych procesach rekrutacyjnych” „Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym spółkom zależnym i powiązanym z Businessface. Sp. Z o.o. w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi” Informujemy, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Businessface Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Leszno 21. Państwa dane osobowe wykorzystane zostaną w celu przeprowadzenia rekrutacji przez spółkę. Podanie przez Państwa tych danych jest dobrowolne. Mają Państwo prawo wglądu do tych danych oraz ich poprawiania/aktualizowania.

Dodano 2018.03.12 21:08

0 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Poszukujemy partnera biznesowego
Poszukujemy partnera biznesowego

Firma P.W. Blot Autoryzowany Partner Onet. Mój Biznes. Poszukuje osób będących na własnej działalności gospodarczej, lub chcących założyć działalność gospodarczą, w celu współpracy w ramach sieci partnerskiej mającej na celu sprzedaż usług Onet. Mój Biznes. Jeżeli lubisz nowe wyzwania, odnajdujesz się w świecie sprzedaży i posiadasz czynne prawo jazdy kategorii B- to ta praca jest właśnie dla Ciebie! Nie zwlekaj i przyślij do nas swoją aplikację już dziś, z dopiskiem miasta! Aplikuj na adres mailowy: biuro@blot.com.pl

Dodano 2018.01.19 15:00

0 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Doradca ubezpieczeniowy poszukiwany
Doradca ubezpieczeniowy poszukiwany

Grupa Allianz - przedsiębiorstwo ubezpieczeniowe, działające w 70 krajach na całym świecie i obsługujące 78 milionów klientów, świadcząc im usługi z zakresu ubezpieczeń majątkowych, życiowych oraz zarządzania aktywami. Oddział Allianz Polska istnieje od 1997 roku. Allianz Polska jest dziś jedną z najszybciej rozwijających się grup w sektorze ubezpieczeniowo-finansowym świadczącą kompleksowe usługi blisko 1,4 milionom klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradca ubezpieczeniowy – zawód z przyszłością! Jeśli jesteś osobą ambitną, poszukującą ciekawej pracy, nie bojącą się nowych wyzwań i lubiącą kontakt z ludźmi – dołącz do nas! Obowiązki: • prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, • dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań klientów, • pozyskiwanie klientów indywidualnych i instytucjonalnych oraz obsługa dotychczasowych, • budowanie długoterminowych relacji z klientami. Cechy, które doceniamy: • minimum średnie wykształcenie, • niekaralność, • komunikatywność i relacyjność, • nastawienie na rozwój i zdobywanie kompetencji, • samodzielność i umiejętność zarządzania swoim czasem pracy, • wysoka kultura osobista. Oferujemy: • możliwość osiągnięcia wysokiego wynagrodzenia bez limitów, • dopłaty na start w pierwszym roku pracy nawet do 36 000 zł, • podjęcie współpracy na umowę zlecenie lub własną działalność gospodarczą, • ciekawą pracę z ludźmi pozbawioną rutyny z możliwością podejmowania nowych wyzwań, • pakiet szkoleń na start i możliwość zdobywania nowych kompetencji pod okiem doświadczonych fachowców, • elastyczny czas pracy gwarantujący równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV.

Dodano 2018.01.03 13:51

0 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Księgowa ze znajomością j. niemieckiego
Księgowa ze znajomością j. niemieckiego

Rzetelna firma budowlana z ponad 20 letnią tradycją zatrudni: Księgową ze znajomością j. niemieckiego Miejsce pracy: Bydgoszcz Oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie • Stabilną pracę w firmie z rodzinną atmosferą • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • Pracę od poniedziałku do piątku Zadania: • Bieżące księgowanie transakcji kosztowych, w tym faktur walutowych • Prowadzenie i uzgadnianie rejestru VAT • Udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych • Rozliczanie zaliczek Wymagania: • Dobra znajomość języka niemieckiego • Minimum roczne doświadczenie na stanowisku samodzielnej księgowej • Znajomość zagadnień księgowych w branży budowlanej – mile widziana • Bardzo dobra organizacja pracy własnej Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji lub kontakt z Anną Rydzewską pod nr: 518-215-122

Dodano 2017.12.12 13:00

0 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Doradca ds. ubezpieczeń
Doradca ds. ubezpieczeń

Doradca ds. ubezpieczeń – zawód z przyszłością! Jeśli jesteś osobą ambitną, poszukującą ciekawej pracy, nie bojącą się nowych wyzwań i lubiącą kontakt z ludźmi – dołącz do nas! Obowiązki: • prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych; • dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań klientów; • pozyskiwanie klientów indywidualnych i instytucjonalnych oraz obsługa dotychczasowych; • budowanie długoterminowych relacji z klientami. Cechy, które doceniamy: • minimum średnie wykształcenie; • niekaralność; • komunikatywność i relacyjność; • nastawienie na rozwój i zdobywanie kompetencji; • samodzielność i umiejętność zarządzania swoim czasem pracy; • wysoka kultura osobista. Oferujemy: • możliwość osiągnięcia wysokiego wynagrodzenia bez limitów; • dopłaty na start w pierwszym roku pracy nawet do 36 000 zł; • podjęcie współpracy na umowę zlecenie lub własną działalność gospodarczą; • ciekawą pracę z ludźmi pozbawioną rutyny z możliwością podejmowania nowych wyzwań; • pakiet szkoleń na start i możliwość zdobywania nowych kompetencji pod okiem doświadczonych fachowców; • elastyczny czas pracy gwarantujący równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym. Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV.

Dodano 2017.11.28 11:25

0 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Koordynator AIP ds. rozliczeń (Toruń/Bydgoszcz)
Koordynator AIP ds. rozliczeń (Toruń/Bydgoszcz)

Koordynator AIP ds. rozliczeń Miejsce pracy: Toruń/ Bydgoszcz Region: kujawsko-pomorskie Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja księgowań i ewidencji dokumentów księgowych (faktury, noty kredytowe, WZ, PZ, inne dotyczące realizowanych transakcji), wykrywanie i usuwanie błędów monitorowanie zgodności dokumentacji rozliczeniowej z obowiązującymi zapisami w kontraktach monitorowanie transakcji rozliczeniowych pomiędzy naszym bankiem a klientami weryfikowanie rozliczeń transakcji (ilościowe/wartościowe) kompletowanie i rejestracja dokumentów przeznaczonych do archiwizacji obsługa i weryfikacja transakcji bankowych, kontakt ze stronami rozliczeń( Bank, Firma, Klient) wprowadzanie danych do systemu księgowego, ścisła współpraca z Klientami oraz Centralą stałe kontakty telefoniczne i mailowe z Klientami nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych; samodzielne wykonywanie bieżących zadań zleconych przez przełożonego; Umiejętności: mile widziane doświadczenie w księgowości i rozliczeniach z kontrahentami umiejętności analityczne oraz orientacja na biznes i klienta bardzo dobra znajomość pakietu MS Office mile widziana znajomość programów księgowych systematyczność, dokładność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy dbałość o szczegóły umiejętność pracy pod presją czasu umiejętność organizowania pracy własnej Oferujemy: umowę o pracę pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku możliwość rozwoju zawodowego Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji do 20.08.2017 na adres malwina.nowacka@blpoland.com W przesłanym CV prosimy dodać poniższą klauzulę: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Dodano 2017.08.10 14:32

0 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Zarabianie przez internet
Zarabianie przez internet

A mówią, że w internecie nie można zarobić. Nasza grupa pokazała, że można. Tylko w 18 dni dołączyły do nas 84 osoby, z czego 24 osób sięgnęło po pierwsze awanse. My budujemy silny zespół, pomagamy sobie na wzajem i zarabiamy wszyscy, a nie tylko Ci na górze. Ty też wypracuj sobie stabilny biznes na lata razem z nami! W grupie jest moc! Zainteresowany? Odezwij się do mnie http://healthbusiness.pl/sp-marta-szczyglewska/

Dodano 2017.06.16 11:33

0 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Specjalista ds. umawiania spotkań
Specjalista ds. umawiania spotkań

Vital Trading to lider branży inwestycyjnej w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu handlowego. Specjalista ds. umawiania spotkań Oferujemy: * Umowę o pracę po okresie próbnym * Wynagrodzenie składające się z atrakcyjnej części stałej oraz prowizji, * Elastyczne godziny pracy: poniedziałek-piątek 8-16, dostosowane do możliwości pracownika, * Interesującą, perspektywiczną pracę z możliwością rozwoju zawodowego i osobistego, * Praca w samym centrum Torunia, * Uczestniczenie w ciekawych projektach w zgranym i doświadczonym zespole, * Pakiet szkoleń doskonalących umiejętności zawodowe i interpersonalne. Opis stanowiska: * Telefoniczna prezentacja usług w celu umówienia spotkania dla Handlowca, * Badanie potrzeb Klienta, * Weryfikacja i aktualizacja baz danych, * Obsługa bieżących akcji promocyjnych i telemarketingowych, * Pozyskiwanie nowych zleceń, * Dbanie o dobry wizerunek firmy, * Ścisła współpraca z działem handlowym (przygotowywanie dokumentacji handlowej, umawianie, potwierdzanie spotkań handlowych). Wymagania: * Doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych oraz umawianiu spotkań handlowych - warunek konieczny, * Nastawienie na realizację celów, * Umiejętność pracy w zespole, * Umiejętność dostosowania się do potrzeb Klienta, * Umiejętność obsługi komputera, * Dobra organizacja pracy, * Wysoka kultura osobista, * Konsekwencja w działaniu. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV, na adres e-mail: rekrutacja@vitaltrading.pl z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Dodano 2017.03.22 14:04

0 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
SPECJALISTA DS. WYCEN I ANALIZ KOSZTÓW – branża budowlana
SPECJALISTA DS. WYCEN I ANALIZ KOSZTÓW – bran...

Aktualnie dla naszego Klienta, dużej i rzetelnej firmy działającej na rynku budowlanym od ponad dwudziestu lat i specjalizującej się w budownictwie przemysłowym, poszukujemy Kandydata na stanowisko: SPECJALISTA DS. WYCEN I ANALIZ KOSZTÓW – branża budowlana Miejsce pracy: Bydgoszcz Zadania: - współudział w tworzeniu budżetów oraz harmonogramów kontraktów, - analiza kosztów i przychodów kontraktów, - generowanie dokumentów przychodów kontraktów, - analiza dokumentacji budowlanej. Wymagania: - wykształcenie średnie techniczne (budowlane) bądź wyższe budowlane lub ekonomiczne, - umiejętność analizy dokumentacji technicznej budowlanej, - znajomość programu kosztorysowego – Norma Pro, - dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel). Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - atrakcyjne wynagrodzenie + premie uznaniowe i indywidualne, - możliwość rozwoju zawodowego, - praca w oparciu o umowę o pracę. Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji. https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/SPECJALISTA_DS._WYCEN_I_ANALIZ_KOSZTOW/5012-3040-25-ebb-1704.html lub kontakt telefoniczny z Joanną Grabowską pod nr: 518 215 122 Nr wpisu do rejestru 13471 jako Pracownicy budowlani Sp. z o.o.

Dodano 2017.02.16 12:42

0 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
KOSZTORYSANT BUDOWLANY
KOSZTORYSANT BUDOWLANY

Aktualnie dla naszego Klienta, dużej, rzetelnej firmy działającej na rynku budowlanym od ponad dwudziestu lat i specjalizującej się w budownictwie przemysłowym, poszukujemy Kandydata na stanowisko: KOSZTORYSANT BUDOWLANY Miejsce pracy: Bydgoszcz Zadania: - sporządzanie kosztorysów budowlanych, - analiza dokumentacji budowlanej, - kalkulacja kosztów ofertowych robót budowlanych. Wymagania: - wykształcenie średnie techniczne (budowlane) lub wyższe budowlane, - doświadczenie zawodowe na w/w bądź podobnym stanowisku, - umiejętność analizy dokumentacji technicznej budowlanej, - znajomość programów kosztorysowych – Norma Pro, Rodos, - umiejętność sporządzania kosztorysów budowlanych. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - atrakcyjne wynagrodzenie + premie uznaniowe i indywidualne, - możliwość rozwoju zawodowego, - praca w oparciu o umowę o pracę. Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji za pomocą linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/KOSZTORYSANT_BUDOWLANY/5010-3039-25-ebb-1704.html lub kontakt telefoniczny z Joanną Grabowską pod nr: 518 215 122 Nr wpisu do rejestru 13471 jako Pracownicy budowlani Sp. z o.o.

Dodano 2017.02.16 10:52

0 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt
Księgowy/a z j.niemieckim
Księgowy/a z j.niemieckim

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko: Księgowa / Księgowy z j. niemieckim Zadania na stanowisku: • Weryfikacja i księgowanie dokumentów • Uzgadnianie kont (weryfikacja faktur i wprowadzanie do systemu) • Kontrola prawidłowości transakcji finansowych oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów • Czynności i zadania związane z okresowym i rocznym zamknięciem ksiąg • Przygotowywanie raportów korporacyjnych • Współpraca i dbałość o poprawną komunikację z Klientem, a także instytucjami zewnętrznymi, audytorami oraz działami wewnątrz firmy • Aktywne wykorzystywanie języka niemieckiego i angielskiego w pracy Wymagania: • Wykształcenie wyższe kierunkowe • Doświadczenie zawodowe w dziale księgowości • Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków, • Biegła znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny • Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny • Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność • Umiejętność pracy pod presją czasu • Profesjonalizm w wykonywaniu obowiązków i dobra organizacja pracy własnej • Samodzielność, terminowość i odpowiedzialność za jakość własnej pracy Oferujemy: • Wsparcie Konsultanta Manpower na każdym etapie rekrutacji • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o renomowanej pozycji na rynku • Przejrzyste i atrakcyjne warunki zatrudnienia • Konkurencyjne wynagrodzenie • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, szkolenia, itd. • Przyjazne międzynarodowe środowisko pracy • Możliwość podwyższenia kwalifikacji zawodowych oraz pracy z profesjonalistami z dziedziny księgowości W przypadku zainteresowania ofertą proszę o kontakt na adres mailowy: mateusz.koszmider@manpower.pl lub bezpośrednią aplikację przez link : http://www.manpower.pl/szukaj-pracy/oferty-pracy/?ad_name=starszya-ksiegowya-z-j-niemieckim&ad_id=12698

Dodano 2017.02.10 10:37

0 zł

Do negocjacji Toruń Kontakt