*** Uwaga! Startujemy z nowym projektem! ***dział informacyjny! ***
Dodane Czwartek, 10 Maja 2018, 10:31:29, ID ogłoszenia: 11791Opis ogłoszenia *** Uwaga! Startujemy z nowym projektem! ***dział informacyjny! ***
W związku ze startem nowego projektu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta - dział informacyjny dla partnera z branży energetycznej
Obowiązki:
• telefoniczne wsparcie Klientów
• udzielanie informacji o ofercie
• wprowadzanie zmian w umowach
• elektroniczna obsługa wniosków składnych przez Klientów
• budowanie pozytywnych i trwałych relacji z Klientami oraz dbanie o dobry wizerunek firmy
Gwarantujemy:
• pracę w ramach prestiżowego projektu
• stawkę 13,70 zł/h + wysokie premie i bonusy
• stabilne zatrudnienie i elastyczny czas pracy – sam ustalasz swój grafik
• profesjonalne szkolenia
• dostęp do benefitów pozapłacowych takich jak karta MultiSport Plus, ubezpieczenie grupowe, zniżki do szkoły językowej
• świeże owoce
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia
• dobrą atmosferę w zespole i możliwość awansu
Warunek konieczny: wykształcenie średnie
***Posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Zapłacimy za to! aż 500 zł bonusu powitalnego za Twoje doświadczenie!
Wyślij swoje CV lub zadzwoń i dołącz do naszego zespołu!
-> 885 122 461
Sprawdź jak się u nas pracuje: https://www.facebook.com/Telbridge
Opis ogłoszenia - *** Uwaga! Startujemy z nowym projektem! ***dział informacyjny! ***
W związku ze startem nowego projektu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta - dział informacyjny dla partnera z branży energetycznej
Obowiązki:
• telefoniczne wsparcie Klientów
• udzielanie informacji o ofercie
• wprowadzanie zmian w umowach
• elektroniczna obsługa wniosków składnych przez Klientów
• budowanie pozytywnych i trwałych relacji z Klientami oraz dbanie o dobry wizerunek firmy
Gwarantujemy:
• pracę w ramach prestiżowego projektu
• stawkę 13,70 zł/h + wysokie premie i bonusy
• stabilne zatrudnienie i elastyczny czas pracy – sam ustalasz swój grafik
• profesjonalne szkolenia
• dostęp do benefitów pozapłacowych takich jak karta MultiSport Plus, ubezpieczenie grupowe, zniżki do szkoły językowej
• świeże owoce
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia
• dobrą atmosferę w zespole i możliwość awansu
Warunek konieczny: wykształcenie średnie
***Posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Zapłacimy za to! aż 500 zł bonusu powitalnego za Twoje doświadczenie!
Wyślij swoje CV lub zadzwoń i dołącz do naszego zespołu!
-> 885 122 461
Sprawdź jak się u nas pracuje: https://www.facebook.com/Telbridge