Specjalista ds. Sprzedaży - Philip Morris
Dodane Wtorek, 02 Czerwca 2015, 13:05:16, ID ogłoszenia: 1646Opis ogłoszenia Specjalista ds. Sprzedaży - Philip Morris
Dla naszego Klienta, lidera w branży FMCG, firmy Philip Morris Polska, poszukujemy wyróżniających się osó na w/w stanowisko.
Firma oferuje:
Pracę dla światowego lidera z branży FMCG
Szansę zdobycia praktycznego doświadczenia zawodowego
Perspektywy rozwoju w różnych działach firmy
Szkolenia z zakresu obsługi klienta i sprzedaży
Bardzo dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
Umowę o pracę na pełny etat oraz stałe, konkurencyjne wynagrodzenie
Atrakcyjne benefity pracownicze
Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy, iPad
Opis stanowiska:
Osiąganie wyników sprzedażowych na przydzielonym terenie
Odpowiedzialność za dostępność i widoczność produktów oraz za informację handlową w punktach detalicznych
Budowanie relacji z klientami i umacnianie wizerunku firmy
Wymagania:
Preferowane wyższe wykształcenie (lub w trakcie studiów)
Duża motywacja i zorientowanie na działanie
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Samodzielność, umiejętność planowania i analitycznego myślenia
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta w branży FMCG
Pełna dyspozycyjność (od poniedziałku do piątku)
Znajomość obsługi komputera (MS Office)
Prawo jazdy kat. B (min. 1 rok)
Kandydatów prosimy o rejestrację na stronie firm rekrutacyjnej www.lkk.pl
LINK: http://lkk.pl/rejestracja_kandydata.php?id_oferty=455
Opis ogłoszenia - Specjalista ds. Sprzedaży - Philip Morris
Dla naszego Klienta, lidera w branży FMCG, firmy Philip Morris Polska, poszukujemy wyróżniających się osó na w/w stanowisko.
Firma oferuje:
Pracę dla światowego lidera z branży FMCG
Szansę zdobycia praktycznego doświadczenia zawodowego
Perspektywy rozwoju w różnych działach firmy
Szkolenia z zakresu obsługi klienta i sprzedaży
Bardzo dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole
Umowę o pracę na pełny etat oraz stałe, konkurencyjne wynagrodzenie
Atrakcyjne benefity pracownicze
Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy, iPad
Opis stanowiska:
Osiąganie wyników sprzedażowych na przydzielonym terenie
Odpowiedzialność za dostępność i widoczność produktów oraz za informację handlową w punktach detalicznych
Budowanie relacji z klientami i umacnianie wizerunku firmy
Wymagania:
Preferowane wyższe wykształcenie (lub w trakcie studiów)
Duża motywacja i zorientowanie na działanie
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Samodzielność, umiejętność planowania i analitycznego myślenia
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta w branży FMCG
Pełna dyspozycyjność (od poniedziałku do piątku)
Znajomość obsługi komputera (MS Office)
Prawo jazdy kat. B (min. 1 rok)
Kandydatów prosimy o rejestrację na stronie firm rekrutacyjnej www.lkk.pl
LINK: http://lkk.pl/rejestracja_kandydata.php?id_oferty=455