praca dodatkowa - administrator galerii handlowej

Dodane Piątek, 15 Września 2017, 12:08:25, ID ogłoszenia: 8990
1 000 zł
praca dodatkowa - administrator galerii handlowej
Wyświetleń: 556

Opis ogłoszenia praca dodatkowa - administrator galerii handlowej

Administrator nieruchomości do niedużego centrum handlowego w Toruniu.

Wymagania: dyspozycyjność, rzetelność, uczciwość, pracowitość, podstawowa znajomość komputera, własny telefon/aparat do wykonywania zdjęć, mile widziane doświadczenie w roli administratora.

Zakres obowiązków:
- administracja i opieka nad nieruchomością, w tym :
1. codzienne inspekcje nieruchomości, reagowanie na awarie,
2. reagowanie na zgłoszenia i uwagi Najemców nieruchomości, pomoc w rozwiązaniu problemów w lokalach Najemców, utrzymywanie dobrych relacji z Najemcami,
3. nadzorowanie prac wykonywanych na rzecz budynku przez podwykonawców,
4. kontakt i współpraca z instytucjami oraz firmami zewnętrznymi pracującymi na rzecz budynku,
5. udostępnianie pomieszczeń na terenie nieruchomości firmom serwisowym, wykonawcom robót, służbom komunalnym, porządkowym oraz przedsiębiorstwom dostarczającym media i usługi dla nieruchomości,
6. sporządzanie protokołów z przejęcia/zdania lokalu Najemcom,
7. dokonywanie comiesięcznych odczytów liczników zużycia mediów w lokalach Najemców,
8. sporządzanie zestawień zużycia mediów i przekazywanie ich Właścicielowi lub wskazanej innej osobie,
9. zgłaszanie Właścicielowi wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu nieruchomości wraz z sugestiami napraw,
10. raportowanie bieżących tematów Właścicielowi nieruchomości.

Praca na umowę zlecenie np. jako dodatkowe zajęcie, kilka godzin dziennie w różnych godzinach w zależności od potrzeb.
Płaca : 1000 pln miesięcznie
Od 1 października 2017.

CV przyjmujemy do 27.09.2017 włącznie.

Opis ogłoszenia - praca dodatkowa - administrator galerii handlowej

Administrator nieruchomości do niedużego centrum handlowego w Toruniu.

Wymagania: dyspozycyjność, rzetelność, uczciwość, pracowitość, podstawowa znajomość komputera, własny telefon/aparat do wykonywania zdjęć, mile widziane doświadczenie w roli administratora.

Zakres obowiązków:
- administracja i opieka nad nieruchomością, w tym :
1. codzienne inspekcje nieruchomości, reagowanie na awarie,
2. reagowanie na zgłoszenia i uwagi Najemców nieruchomości, pomoc w rozwiązaniu problemów w lokalach Najemców, utrzymywanie dobrych relacji z Najemcami,
3. nadzorowanie prac wykonywanych na rzecz budynku przez podwykonawców,
4. kontakt i współpraca z instytucjami oraz firmami zewnętrznymi pracującymi na rzecz budynku,
5. udostępnianie pomieszczeń na terenie nieruchomości firmom serwisowym, wykonawcom robót, służbom komunalnym, porządkowym oraz przedsiębiorstwom dostarczającym media i usługi dla nieruchomości,
6. sporządzanie protokołów z przejęcia/zdania lokalu Najemcom,
7. dokonywanie comiesięcznych odczytów liczników zużycia mediów w lokalach Najemców,
8. sporządzanie zestawień zużycia mediów i przekazywanie ich Właścicielowi lub wskazanej innej osobie,
9. zgłaszanie Właścicielowi wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu nieruchomości wraz z sugestiami napraw,
10. raportowanie bieżących tematów Właścicielowi nieruchomości.

Praca na umowę zlecenie np. jako dodatkowe zajęcie, kilka godzin dziennie w różnych godzinach w zależności od potrzeb.
Płaca : 1000 pln miesięcznie
Od 1 października 2017.

CV przyjmujemy do 27.09.2017 włącznie.