Opiekun klienta - praca biurowa (Amsterdam, Holandia)

Dodane Czwartek, 05 Grudnia 2024, 12:07:18, ID ogłoszenia: 70765
Do negocjacji
Opiekun klienta - praca biurowa (Amsterdam, Holandia)
Wyświetleń: 79

Opis ogłoszenia Opiekun klienta - praca biurowa (Amsterdam, Holandia)

Opis pracy:
Praca w Holandii w miejscowości Amsterdam. Praca w firmie logistycznej. Praca w dziale administracji zakupów. Obowiązki pracownika to wysyłanie zamówień zakupu do dostawców, nadzorowanie daty wysyłki od dostawców, przetwarzanie przychodzących dokumentów wysyłkowych, sprawdzanie dokumentów importowych i certyfikatów, monitorowanie różnic w ilości zamówionych i dostarczonych artykułów. Praca w godzinach 08:00-17:00.

Ilość miejsc pracy:
1 miejsce (nie dla par)

Start pracy:
od zaraz

Oferujemy:
- legalne zatrudnienie na podstawie kodeksu ABU CAO
- regularne godziny pracy
- zakwaterowanie firmowe (€109.44 tygodniowo)
- bezpłatny transport do pracy* (samochód służbowy lub rower)
- ubezpieczenie firmowe (€35.58 tygodniowo)
- stawkę godzinową gwarantowaną (€14.11 brutto/h)
- dodatki do wynagrodzenia: wakacyjny (+8.33%), urlopowy (+8.70%). za nadgodziny (125-150% stawki)
- wypłaty tygodniowe

Wymagania:
- prawo jazdy kat.B
- angielski komunikatywnie
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- aktualne zaświadczenie o niekaralności

Rekrutacja / kontakt:
PRAMER
telefon: +48327390079
whatsapp: +48509933606, +48533282372
e-mail: rekrutacja@pramer.pl
aplikuj: www.pramer.pl/formularz-zgloszeniowy

_

Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się do 3 dni roboczych. Praca tymczasowa w Holandii. KRAZ: 10850. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Opis ogłoszenia - Opiekun klienta - praca biurowa (Amsterdam, Holandia)

Opis pracy:
Praca w Holandii w miejscowości Amsterdam. Praca w firmie logistycznej. Praca w dziale administracji zakupów. Obowiązki pracownika to wysyłanie zamówień zakupu do dostawców, nadzorowanie daty wysyłki od dostawców, przetwarzanie przychodzących dokumentów wysyłkowych, sprawdzanie dokumentów importowych i certyfikatów, monitorowanie różnic w ilości zamówionych i dostarczonych artykułów. Praca w godzinach 08:00-17:00.

Ilość miejsc pracy:
1 miejsce (nie dla par)

Start pracy:
od zaraz

Oferujemy:
- legalne zatrudnienie na podstawie kodeksu ABU CAO
- regularne godziny pracy
- zakwaterowanie firmowe (€109.44 tygodniowo)
- bezpłatny transport do pracy* (samochód służbowy lub rower)
- ubezpieczenie firmowe (€35.58 tygodniowo)
- stawkę godzinową gwarantowaną (€14.11 brutto/h)
- dodatki do wynagrodzenia: wakacyjny (+8.33%), urlopowy (+8.70%). za nadgodziny (125-150% stawki)
- wypłaty tygodniowe

Wymagania:
- prawo jazdy kat.B
- angielski komunikatywnie
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- aktualne zaświadczenie o niekaralności

Rekrutacja / kontakt:
PRAMER
telefon: +48327390079
whatsapp: +48509933606, +48533282372
e-mail: rekrutacja@pramer.pl
aplikuj: www.pramer.pl/formularz-zgloszeniowy

_

Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się do 3 dni roboczych. Praca tymczasowa w Holandii. KRAZ: 10850. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: fwrite(): write of 34 bytes failed with errno=122 Disk quota exceeded

Filename: drivers/Session_files_driver.php

Line Number: 265

Backtrace:

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_write_close(): Failed to write session data using user defined save handler. (session.save_path: /home/lokb22b4/torunlokalnie.pl/system/cache)

Filename: Unknown

Line Number: 0

Backtrace: