Opiekun Klienta Biznesowego
Dodane Wtorek, 04 Lipca 2017, 11:40:00, ID ogłoszenia: 8125Opis ogłoszenia Opiekun Klienta Biznesowego
DUŻĄ CZĘŚĆ ŻYCIA SPĘDZASZ W PRACY – SPĘDŹ JE W DOBRYM TOWARZYSTWIE !!!
Twoim zadaniem będzie:
- telefoniczna obsługa klienta na stanowisku komputerowym w zakresie:
• udzielania informacji o ofercie Orange
• aktywacji i dezaktywacji usług
• obsługi usług posiadanych przez Klienta
• dosprzedaży usług odpowiadających potrzebom Klienta
• rozpatrywania reklamacji na pierwszej linii bądź kierowania ich na drugą linię
Dodatkowo:
- obsługujemy Klientów nowoczesnymi kanałami kontaktu – chat
- identyfikując potrzeby oraz rozwiązując problemy Klientów dbamy o ich satysfakcję i zadowolenie z usług Orange
- jeden kontakt z doradcą wystarczy aby Klient załatwił swoją sprawę
- sprzedajemy dodatkowe usługi i produkty aby w pełni zaspokoić potrzeby i oczekiwania Klienta, tym samym wspieramy strategię firmy i zdobywamy dodatkowe bonusy
Wymagania:
- komunikatywność
- predyspozycje do prowadzenia rozmów przez telefon
- dyspozycyjność – praca w systemie zmianowym na minimum ¾ etatu
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
Proponujemy Tobie:
- atrakcyjne wynagrodzenie – część stała na początek 13PLN/godz. plus atrakcyjna prowizja uzależniona od jakości obsługi Klienta
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ( ¾ etatu z możliwością dorobienia do pełnego )
- profesjonalny pakiet szkoleń, za które otrzymasz wynagrodzenie po przepracowaniu pierwszego miesiąca pracy !!!
- stały bezpośredni kontakt z opiekunem projektu
- dopłaty do prywatnej opieki medycznej i kart sportowych oraz konkursy, imprezy integracyjne, gadżety i inne atrakcje firmowe
Rekrutację rozpoczynamy Dniem Otwartym - przyjdź i na własne oczy przekonaj się jak wygląda nasza praca i jaki zespół tworzymy !
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta pracy, już dziś prześlij nam swoje CV na torun@wadwicz.pl
Opis ogłoszenia - Opiekun Klienta Biznesowego
DUŻĄ CZĘŚĆ ŻYCIA SPĘDZASZ W PRACY – SPĘDŹ JE W DOBRYM TOWARZYSTWIE !!!
Twoim zadaniem będzie:
- telefoniczna obsługa klienta na stanowisku komputerowym w zakresie:
• udzielania informacji o ofercie Orange
• aktywacji i dezaktywacji usług
• obsługi usług posiadanych przez Klienta
• dosprzedaży usług odpowiadających potrzebom Klienta
• rozpatrywania reklamacji na pierwszej linii bądź kierowania ich na drugą linię
Dodatkowo:
- obsługujemy Klientów nowoczesnymi kanałami kontaktu – chat
- identyfikując potrzeby oraz rozwiązując problemy Klientów dbamy o ich satysfakcję i zadowolenie z usług Orange
- jeden kontakt z doradcą wystarczy aby Klient załatwił swoją sprawę
- sprzedajemy dodatkowe usługi i produkty aby w pełni zaspokoić potrzeby i oczekiwania Klienta, tym samym wspieramy strategię firmy i zdobywamy dodatkowe bonusy
Wymagania:
- komunikatywność
- predyspozycje do prowadzenia rozmów przez telefon
- dyspozycyjność – praca w systemie zmianowym na minimum ¾ etatu
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
Proponujemy Tobie:
- atrakcyjne wynagrodzenie – część stała na początek 13PLN/godz. plus atrakcyjna prowizja uzależniona od jakości obsługi Klienta
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ( ¾ etatu z możliwością dorobienia do pełnego )
- profesjonalny pakiet szkoleń, za które otrzymasz wynagrodzenie po przepracowaniu pierwszego miesiąca pracy !!!
- stały bezpośredni kontakt z opiekunem projektu
- dopłaty do prywatnej opieki medycznej i kart sportowych oraz konkursy, imprezy integracyjne, gadżety i inne atrakcje firmowe
Rekrutację rozpoczynamy Dniem Otwartym - przyjdź i na własne oczy przekonaj się jak wygląda nasza praca i jaki zespół tworzymy !
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta pracy, już dziś prześlij nam swoje CV na torun@wadwicz.pl