Manager/-ka Kontraktów (Koordynator ds. Obsługi Klienta Niemieckiego)

Dodane Piątek, 15 Kwietnia 2016, 13:53:45, ID ogłoszenia: 3541
Do negocjacji
Manager/-ka Kontraktów (Koordynator ds. Obsługi Klienta Niemieckiego)
Wyświetleń: 642

Opis ogłoszenia Manager/-ka Kontraktów (Koordynator ds. Obsługi Klienta Niemieckiego)

Firma Promedica24 poszukuje osoby na stanowisko

Manager/-ka Kontraktów (Koordynator ds. Obsługi Klienta Niemieckiego)

Zakres obowiązków:

- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy
- organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą
- budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi


Wymagania:

- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – wymagane
- odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, np. w Call Center

Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- możliwość rozwoju oraz pakiet szkoleń
- wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy
- pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę
- ubezpieczenie grupowe oraz Kartę MultiSport

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres e-mail: kariera@promedica24.pl

Opis ogłoszenia - Manager/-ka Kontraktów (Koordynator ds. Obsługi Klienta Niemieckiego)

Firma Promedica24 poszukuje osoby na stanowisko

Manager/-ka Kontraktów (Koordynator ds. Obsługi Klienta Niemieckiego)

Zakres obowiązków:

- kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy
- organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą
- budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi


Wymagania:

- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – wymagane
- odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, np. w Call Center

Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjny system wynagrodzeń
- możliwość rozwoju oraz pakiet szkoleń
- wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy
- pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę
- ubezpieczenie grupowe oraz Kartę MultiSport

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres e-mail: kariera@promedica24.pl