Dyrektor Oddziału

Dodane Środa, 13 Stycznia 2016, 13:11:05, ID ogłoszenia: 2970
200 000 zł
Dyrektor Oddziału
Wyświetleń: 936

Opis ogłoszenia Dyrektor Oddziału

Polska Kancelaria w związku z uruchomieniem działalności w Bukareszcie poszukuje obrotnej osoby na stanowisko:

Dyrektor Oddziału z językiem rumuńskim i polskim

Oferta skierowana do osób mogących podjąć pracę w Bukareszcie (Rumunia) - kontrakt minimum 1 rok.

ZAPEWNIAMY MIESZKANIE SŁUŻBOWE

Opis stanowiska:
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
- raportowanie wyników do centrali w Krakowie
- koordynowanie pracy podległego zespołu
- dbanie o wysoką jakość obsługi klienta oraz świadczonych usług

Wymagania:
- znajomość w stopniu zaawansowanym języka rumuńskiego oraz polskiego
- doświadczenie w handlu bądź/ lub w zarządzaniu zespołem, jednostką organizacyjną, całą organizacją.
- podejście biznesowe
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne

Mile widziane:
- znajomość lokalnych społeczności
- znajomość rynku odszkodowań

Oferujemy:
- Umowa o pracę
- Mieszkanie służbowe w Bukareszcie
- Atrakcyjne wynagrodzenie (wysoka podstawa+ premie)
- Regularne szkolenia w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu
- Wsparcie merytoryczne i logistyczne ze strony centrali w Polsce na każdym etapie pracy


Osoby zainteresowane wzięciem udziału w procesie rekrutacji prosimy o przesyłanie swojego CV na adres: Bukareszt@lex-kancelaria.pl

Opis ogłoszenia - Dyrektor Oddziału

Polska Kancelaria w związku z uruchomieniem działalności w Bukareszcie poszukuje obrotnej osoby na stanowisko:

Dyrektor Oddziału z językiem rumuńskim i polskim

Oferta skierowana do osób mogących podjąć pracę w Bukareszcie (Rumunia) - kontrakt minimum 1 rok.

ZAPEWNIAMY MIESZKANIE SŁUŻBOWE

Opis stanowiska:
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
- raportowanie wyników do centrali w Krakowie
- koordynowanie pracy podległego zespołu
- dbanie o wysoką jakość obsługi klienta oraz świadczonych usług

Wymagania:
- znajomość w stopniu zaawansowanym języka rumuńskiego oraz polskiego
- doświadczenie w handlu bądź/ lub w zarządzaniu zespołem, jednostką organizacyjną, całą organizacją.
- podejście biznesowe
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne

Mile widziane:
- znajomość lokalnych społeczności
- znajomość rynku odszkodowań

Oferujemy:
- Umowa o pracę
- Mieszkanie służbowe w Bukareszcie
- Atrakcyjne wynagrodzenie (wysoka podstawa+ premie)
- Regularne szkolenia w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu
- Wsparcie merytoryczne i logistyczne ze strony centrali w Polsce na każdym etapie pracy


Osoby zainteresowane wzięciem udziału w procesie rekrutacji prosimy o przesyłanie swojego CV na adres: Bukareszt@lex-kancelaria.pl