Wsparcie Klienta

Dodane Poniedziałek, 02 Października 2017, 13:05:45, ID ogłoszenia: 9186
Do negocjacji
Wsparcie Klienta
Wyświetleń: 839

Opis ogłoszenia

„Wadwicz” to najstarsza Agencja Zatrudnienia w Polsce. Lata doświadczeń na rynku pracy pozwoliły nam wypracować dzisiejszy model współpracy, który na pierwszym miejscu stawia Pracownika. Naszym celem jest znaleźć dla Ciebie pracę, w której będziesz mógł realizować swoje marzenia i aspiracje. W tym celu współpracujemy z najlepszymi. Oferujemy Ci pracę na rzecz naszego Klienta – jednej z największych firm telekomunikacyjnych w kraju mając nadzieję, że znajdziesz w niej satysfakcję, stabilność i możliwość rozwoju.


Miasto: Toruń
Stanowisko: WSPARCIE KLIENTA

Lubisz pracę z ludźmi, ciągłe wyzwania, kochasz dynamiczny rozwój i uwielbiasz pomagać innym? Ta oferta jest dla Ciebie!

Czym będziesz się zajmować:
- wsparcie klienta sieci komórkowej i stacjonarnej ORANGE
- budowa pozytywnych relacji biznesowych
- obsługa infolinii przychodzącej o profilu informacyjnym i utrzymaniowym

Co dla Ciebie:
- Umowa o pracę już od pierwszego dnia szkolenia
- Pakiet profesjonalnych szkoleń merytorycznych na miejscu
- Wynagrodzenie godzinowe (15,00 zł/1h brutto) + premie
- Jasno określony grafik pracy bez godzin nocnych
- Opieka i wsparcie Koordynatora na miejscu
- Programy pozapłacowe:
- Multisport
- Ubezpieczenie grupowe
- Pakiety medyczne
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Dostęp do najnowszych technologii telefonicznych i informatycznych
- Praca na rzecz stabilnej firmy o ugruntowanej pozycji na polskim rynku

Wystarczy że:
- posiadasz praktyczną znajomość obsługi komputera
- chcesz się rozwijać i zdobywać doświadczenie zawodowe i nowe umiejętności
- potrafisz i lubisz pomagać innym

Dołącz do nas. Wszystkiego co trzeba nauczymy Cię w przyjaznej i miłej atmosferze.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wadwicz sp. z o.o.
Nasz certyfikat APT 468

Opis ogłoszenia

„Wadwicz” to najstarsza Agencja Zatrudnienia w Polsce. Lata doświadczeń na rynku pracy pozwoliły nam wypracować dzisiejszy model współpracy, który na pierwszym miejscu stawia Pracownika. Naszym celem jest znaleźć dla Ciebie pracę, w której będziesz mógł realizować swoje marzenia i aspiracje. W tym celu współpracujemy z najlepszymi. Oferujemy Ci pracę na rzecz naszego Klienta – jednej z największych firm telekomunikacyjnych w kraju mając nadzieję, że znajdziesz w niej satysfakcję, stabilność i możliwość rozwoju.


Miasto: Toruń
Stanowisko: WSPARCIE KLIENTA

Lubisz pracę z ludźmi, ciągłe wyzwania, kochasz dynamiczny rozwój i uwielbiasz pomagać innym? Ta oferta jest dla Ciebie!

Czym będziesz się zajmować:
- wsparcie klienta sieci komórkowej i stacjonarnej ORANGE
- budowa pozytywnych relacji biznesowych
- obsługa infolinii przychodzącej o profilu informacyjnym i utrzymaniowym

Co dla Ciebie:
- Umowa o pracę już od pierwszego dnia szkolenia
- Pakiet profesjonalnych szkoleń merytorycznych na miejscu
- Wynagrodzenie godzinowe (15,00 zł/1h brutto) + premie
- Jasno określony grafik pracy bez godzin nocnych
- Opieka i wsparcie Koordynatora na miejscu
- Programy pozapłacowe:
- Multisport
- Ubezpieczenie grupowe
- Pakiety medyczne
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Dostęp do najnowszych technologii telefonicznych i informatycznych
- Praca na rzecz stabilnej firmy o ugruntowanej pozycji na polskim rynku

Wystarczy że:
- posiadasz praktyczną znajomość obsługi komputera
- chcesz się rozwijać i zdobywać doświadczenie zawodowe i nowe umiejętności
- potrafisz i lubisz pomagać innym

Dołącz do nas. Wszystkiego co trzeba nauczymy Cię w przyjaznej i miłej atmosferze.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wadwicz sp. z o.o.
Nasz certyfikat APT 468