Telefoniczny specjalista ds. obsługi klienta

Dodane Wtorek, 22 Grudnia 2015, 11:33:15, ID ogłoszenia: 2881
Do negocjacji
Telefoniczny specjalista ds. obsługi klienta
Wyświetleń: 698

Opis ogłoszenia

TELMON Sp. z o.o. S.K.A.

Firma Telmon Sp. z o.o. S.K.A jest firmą outsourcingową, która zajmuje się świadczeniami w zakresie telemarketingu oraz telesprzedaży. Współpracujemy z różnymi partnerami biznesowymi m.in. Alior, AIG oraz projekty multimedialne.


Stanowisko: Telefoniczny specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy : Toruń


Spełniasz poniższe warunki…?
1. Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym – min. 6 h dziennie + jedna sobota w miesiącu
2. Kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność
3. Masz poprawną dykcję
4. Obsługa komputera nie stanowi problemu
5. Nie byłeś/łaś karany/a

To do Twoich zadań będzie należała:
1. Telefoniczna obsługa klientów – doradztwo
2. Realizacja zakładanych celów sprzedażowych ( możecie liczyć na Naszą pomoc )
3. Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

W zamian otrzymasz od Nas:
1. Stabilne zatrudnienie ( umowa o pracę na ¾ etatu, umowa zlecenie 9zł brutto + prowizje)
2. Podstawę w wysokości 1313zł brutto + atrakcyjny system prowizyjny uzależniony od wyników Twojej pracy
3. Szkolenia wstępne oraz opiekę trenerów sprzedażowych
4. Elastyczny grafik pracy
5. Rozwój zawodowy
6. Bogaty pakiet socjalny – prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do okularów, karty Multisport

Zapraszamy do współpracy. Wyślij swoje CV już teraz na adres: rekrutacja.torun@telmon.pl. Dowiedz się więcej o Naszej firmie odwiedzając stronę internetową www.telmon.pl.
Prosimy o zawarcie klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.










Opis ogłoszenia

TELMON Sp. z o.o. S.K.A.

Firma Telmon Sp. z o.o. S.K.A jest firmą outsourcingową, która zajmuje się świadczeniami w zakresie telemarketingu oraz telesprzedaży. Współpracujemy z różnymi partnerami biznesowymi m.in. Alior, AIG oraz projekty multimedialne.


Stanowisko: Telefoniczny specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy : Toruń


Spełniasz poniższe warunki…?
1. Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym – min. 6 h dziennie + jedna sobota w miesiącu
2. Kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność
3. Masz poprawną dykcję
4. Obsługa komputera nie stanowi problemu
5. Nie byłeś/łaś karany/a

To do Twoich zadań będzie należała:
1. Telefoniczna obsługa klientów – doradztwo
2. Realizacja zakładanych celów sprzedażowych ( możecie liczyć na Naszą pomoc )
3. Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

W zamian otrzymasz od Nas:
1. Stabilne zatrudnienie ( umowa o pracę na ¾ etatu, umowa zlecenie 9zł brutto + prowizje)
2. Podstawę w wysokości 1313zł brutto + atrakcyjny system prowizyjny uzależniony od wyników Twojej pracy
3. Szkolenia wstępne oraz opiekę trenerów sprzedażowych
4. Elastyczny grafik pracy
5. Rozwój zawodowy
6. Bogaty pakiet socjalny – prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do okularów, karty Multisport

Zapraszamy do współpracy. Wyślij swoje CV już teraz na adres: rekrutacja.torun@telmon.pl. Dowiedz się więcej o Naszej firmie odwiedzając stronę internetową www.telmon.pl.
Prosimy o zawarcie klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.